Liigu põhisisu juurde
Pisipilt Sotsiaalne müük kuidas mõjutada ostjaid ja maailmamuutjaid
raamat

Sotsiaalne müük kuidas mõjutada ostjaid ja maailmamuutjaid

Ilmunud: 2021Keel: eestiStandardnumber: 9789949694884
müümine
müügijuhtimine
e-turundus
sotsiaalmeedia
kliendisuhted
käsiraamatud (vormimärksõna)
e-raamatud (vormimärksõna)
Kuidas väiksema vaevaga rohkem müüa? Kuidas toimib võrgustunud majandus ja milliseid muutusi peavad ettevõtted ellu viima, et ka tulevikus vee peal püsida? „Sotsiaalne müük“ raputab lahti analoogmaailmast, mida iseloomustab sotsiaalmeedias müügi nimel huupi rapsimine. Mida aeg edasi, seda keerulisem on traditsioonilise müügiga korralikku tulemust tuua. Kuigi müügimees serveerib end konsultandina, on tema ainsaks eesmärgiks müüja lahendust, mis ei pruugi kliendile sugugi sobida. Et tüütutest kõnedest ja kirjadest pääseda, proovib klient „konsultandi“ ostuprotsessist välja suruda. Areng, mis pole müügiinimesele kaugeltki meelepärane. „Sotsiaalne müük“ peegeldab olulist muutust ostukäitumises ning pakub välja lahendusi: • Kuidas kliendi ostuotsuseid taas mõjutada? • Kuidas sihipäraselt kasutada võrgustikke, et sotsiaalset usaldust kasvatada ja tugevat kogukonda luua? • Kuidas oma valdkonnas tõeliseks autoriteediks saada ja maailmamuutjatega ühendusse astuda? • Kuidas sotsiaalse müügi strateegiat organisatsiooniüleseks laiendada, küpsus- ja investeerimismudeleid välja töötada, riske maandada, tulemuslikult juhtida ja tehnoloogiaplatvorme kasutada? Raamat võtab soravalt kokku ideestiku, mida peab teadma iga juht, kes soovib müügi- ja turundusüksuste tööd digiajastul kaasajastada ning ihkab sotsiaalse müügi jõudu oma ettevõttes maksimaalselt ära kasutada.
näita rohkem
Pealkirjad:
Sotsiaalne müük [Võrguteavik] : kuidas mõjutada ostjaid ja maailmamuutjaid Social selling : techniques to influence buyers and changemakers. Eesti keeles
Autorid:
Ubar, Tiina, 1972- kujundaja Tirkkonen, Mari-Epp, 1977- toimetaja Reynolds, Matt, 1974-, autor Süvari, Aet, 1977- tõlkija
Kategooriad
Ettevõtlus (24)
Sellele väljaandele ei ole veel kommentaare. Ole esimene!