Liigu põhisisu juurde
Pisipilt Pimenägemine (enamasti) varjatud viisid, kuidas turundus meie aju ümber kujundab
raamat

Pimenägemine (enamasti) varjatud viisid, kuidas turundus meie aju ümber kujundab

Ilmunud: 2021Keel: eestiStandardnumber: 9789949694907
majanduspsühholoogia
tarbijakäitumine
turunduskommunikatsioon
reklaam
reklaamipsühholoogia
e-raamatud (vormimärksõna)
Miks maitseb vein paremini, kui peame seda kalliks? Miks hindame originaalteoseid kõrgemalt kui nende koopiaid? „Pimenägemine“ on neuroteaduse ning vürtsikate turundusnäidete laineharjal kulgev lustakas reis tarbimiskäitumise maailma. Brändilogod, mida näeme; kuulutused, millest uudisvoos mööda kerime; reklaamid, mis ekraanilt vastu kumavad; rakendused, mida igapäevaselt kasutame – need on kõigest tarbimismaailma nähtavaks kihiks. Teine, sügavam kiht, on aga hoolega kujundatud nõnda, et see kasutaks ära aju kummalist toimimist, mis mõjutab meid ilma meie teadmise või nõusolekuta. Neuroteadlane Matt A. Johnson ja turundaja Prince Ghuman heidavad valgust aju ja tarbimise sügavatele vastasmõjudele. Nad annavad turunduse vaatenurgast ülevaate mälestuste ja kogemuste, naudingu ja valu, emotsiooni ja loogika, taju ja tegelikkuse, tähelepanu, otsuselangetuse, sõltuvuse, uudsuse, sümpaatia, empaatia, suhtluse ja teadvustamata sõnumite edastamise neuroteadusest. Teisisõnu, kuidas toimub aju ning kuidas brändid seda ära kasutavad. Tandem väidab, et meie taju on ekslik: me ei koge maailma päris nii, nagu see tegelikult on, mängides turundajatele kätte ideaalse võimaluse. Selle paremaks mõistmiseks sukelduvad autorid viisidesse, kuidas konstrueerib aju meie kogemust igapäevaelust. Maitseb ju koeratoit hõrgult üksnes siis, kui panna sööjat uskuma, et tegemist on jumaliku pâté’ga. Uuringud, muide, näitavad, et selle kulinaarse eksiarvamuseni on vägagi lihtne jõuda. Tempokas, nutikas ja haarav „Pimenägemine“ heidab uut valgust sügavalt juurdunud uskumustele ja mõttemustritele, mida brändid eelistuste loomiseks osavalt jälgivad. Johnson ja Ghuman põimivad teadusuuringute tulemused suurepärasteks lugudeks, pakkudes tarbijatele, turundajatele, brändidele või lihtsalt neuro-uudishimulikele piisavalt materjali, mille najal järgmisel kogunemisel säravaid etteasteid teha.
näita rohkem
Pealkirjad:
Pimenägemine [Võrguteavik] : (enamasti) varjatud viisid, kuidas turundus meie aju ümber kujundab Blindsight : the (mostly) hidden ways marketing reshapes our brains. Eesti keeles
Autorid:
Ghuman, Prince, autor Murakas, Anu, toimetaja Põlenik, Ave, 1977- tõlkija Garshnek, Jan, 1981- kujundaja
Kategooriad
Majandus (29)
Sellele väljaandele ei ole veel kommentaare. Ole esimene!