Liigu põhisisu juurde
Pisipilt Turunduse lõpp kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks
raamat

Turunduse lõpp kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks

Ilmunud: 2020Keel: eestiStandardnumber: 9789949694648
turundus
sotsiaalmeedia
sotsiaalsed võrgustikud
tehnoloogilised uuendused
tehisintellekt
e-raamatud (vormimärksõna)
Business Book Awards 2020 – rahvusvahelise äriraamatu kategooria nominent. Legendaarne turundusguru Carlos Gil on veendunud, et turundus on surnud. Seda vähemalt kujul, mida siiani teadsime. Kuigi tegu pole enam ülearu värske uudisega, on see ometigi paljudest turundajatest vaikselt mööda libisenud. Enamus kasutab ju sotsiaalmeediat jätkuvalt selleks, et teha samu vanu vigu – pigem rääkida kui kuulata, reklaamida kui õpetada, koguda jälgijaid selmet kogemusi ja kogukondi luua. Läbi on ajad, mil kampaania edukust määras kopsakas eelarve, mida teles ja paberlehes laiaks lüüa. Nüüd oled võitjate poolel siis, kui sotsiaalmeedias vadistavad sinu tootest sinu sihtgrupi sõbrad – tänane tarbija tahab suhelda, protsessis osaleda, mitte aga kuulekalt müügijutule alluda. Sinu tootest peab saama tema sõber, kellega suhelda. Päris nägu, kes seob brändi inimesega ja veenab teda konkurendi kraami asemel just sinu oma kassast läbi piiksutama. LinkedIn, Winn-Dixie, Save-A-Lot, BMC Software – need on kõigest mõned gigandid, kelle sotsiaalmeedia strateegiaid on Gil rohkem kui kümne aasta jooksul edukalt vedanud. Mustkunstniku kombel tõmbab ta kõnekaid näiteid kui küülikuid oma kübarast, et demonstreerida sotsiaalmeedia tegelikku võimsust ning viise, kuidas sellest kõigest oivalist kasu lõigata. 232 lk
näita rohkem
Pealkirjad:
Turunduse lõpp [Võrguteavik] : kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks The end of marketing : humanizing your brand in the age of social media and AI. Eesti keeles The end of marketing :humanizing your brand in the age of social media and AI. Eesti keeles
Autorid:
Riikoja, Kaja, tõlkija Sihvart, Anneli, 1964- toimetaja
Kategooriad
Ettevõtlus (21)
Sellele väljaandele ei ole veel kommentaare. Ole esimene!